Гарантії

Інтернет-магазин «Планета Спорт» гарантує обмін та повернення придбаного товару відповідно до закону України «Про захист прав споживачів»

Умови обміну товару належної якості

Обмін або повернення товару належної якості можливі протягом 14 днів з моменту придбання лише за умови, що товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, упаковка, захисні плівки/бірки.

У разі повернення або обміну товару належної якості витрати на відправку товару компенсує покупець.

Обмін або повернення товару неможливе, якщо:

  • з дня покупки минуло понад 14 днів;
  • товар втратив свій вихідний вигляд (не виглядає як новий товар, хоч і не має видимих ​​дефектів) або має видимі дефекти з вини покупця;
  • під час перевірки товару було виявлено, що покупець намагався його самостійно розкрити, відремонтувати, порушуючи умови гарантійного обслуговування;
  • відсутні частини товару, гарантійний талон, чек;
  • товар за законом не підлягає поверненню.

Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню

  1. Предмети сангігієни (шапочки та окуляри для плавання, наколінники, аксесуари та взуття для єдиноборств, захист для паху та гомілки, капи).
  2. Корсетні товари.
  3. Ніжна білизна (купальні костюми, плавки, шорти, пояси для схуднення, коригуюча та тягуча білизна, трико та гімнастичні купальники).
  4. Панчохи та шкарпетки (спортивні шкарпетки, футбольні гетри, наколінники та налокітники для баскетболу, лосини та колготи для танців).
  5. Дитячі гумові та надувні іграшки (баскетбольні, волейбольні, футбольні м'ячі, м'ячі стрибуни з ріжками та ручками).
  6. Рукавички (велоперчатки, рукавички для фітнесу, пауерліфтингу, бодибілдингу)
  7. Товари в аерозольній упаковці.

Обмін товару неналежної якості

Інтернет-магазин «Планета-Спорт» гарантує якість товарів, що продаються, і випадки, коли наші покупці були змушені змінювати товар, поодинокі за 10-річну історію роботи магазину. Але якщо у купленого товару виявився дефект чи несправність, ви можете обміняти його на аналогічний. Для цього вам потрібно:

  1. Зробити фото покупки, на якому добре видно дефект.
  2. Написати на пошту mag@planeta-shop.com.ua, прикріпити зроблені фото товару та чека.
  3. У тексті листа вказати номер замовлення та свої контактні дані.

Після обробки заявки вам передзвонить менеджер для подальшого вирішення питання.